Bij Dutch Flight School bieden we niet alleen standaard pilotentraining, maar ook een scala aan speciale diensten om tegemoet te komen aan de diverse behoeften van onze studenten. Of je nu geïnteresseerd bent in buitenlandse vluchten, difference training of het voorbereiden van een examen, wij hebben programma’s die aan jouw specifieke doelen voldoen.

Onze Speciale Diensten:

1. Buitenlandse Vluchten: Voor avontuurlijke piloten die willen ervaren hoe het is om in het buitenland te vliegen, bieden wij buitenlandse vluchten aan als onderdeel van ons programma. Deze unieke ervaring stelt je in staat om internationale luchtruimen te verkennen, nieuwe culturen te ontdekken en je vliegvaardigheden te verbeteren onder verschillende operationele omstandigheden.
  2. Difference Training: Als je al ervaring hebt met het vliegen van bepaalde vliegtuigtypen en je wilt overstappen naar een ander type, bieden wij difference training aan. Onze ervaren instructeurs zullen je begeleiden bij het verwerven van de benodigde vaardigheden en kennis om veilig en zelfverzekerd te vliegen met het nieuwe vliegtuigtype.
  3. Examenvoorbereiding: Voor piloten die zich voorbereiden op een belangrijk examen, zoals een instrumentratingtest of een commerciële vliegvaardigheidstest, bieden wij examenvoorbereidingscursussen aan. Deze intensieve programma’s zijn ontworpen om je voor te bereiden op de uitdagingen van het examen en ervoor te zorgen dat je goed voorbereid en zelfverzekerd bent wanneer je de test aflegt.
  4. Andere Speciale Wensen: Bij Dutch Flight School staan we open voor andere speciale wensen en behoeften van onze studenten. Of je nu specifieke trainingsdoelen hebt, extra begeleiding nodig hebt of andere speciale verzoeken hebt, ons toegewijde team staat klaar om aan jouw wensen te voldoen en je te ondersteunen bij het bereiken van je vliegambities.

Waarom kiezen voor Dutch Flight School?

• Op maat gemaakte programma’s die zijn afgestemd op jouw individuele doelen en behoeften.
  • Ervaren instructeurs met uitgebreide kennis en expertise in de luchtvaartindustrie.
  • Moderne trainingsfaciliteiten en geavanceerde vliegtuigen voor een optimale leerervaring.
  • Een toegewijd team dat je ondersteunt en begeleidt tijdens elke stap van je trainingsreis.

Bij Dutch Flight School streven we ernaar om jouw vliegambities waar te maken en je te helpen uit te blinken in de luchtvaart. Neem vandaag nog contact met ons op om meer te weten te komen over onze speciale diensten en hoe we jou kunnen helpen je doelen te bereiken.