Bij Dutch Flight School zijn we trots op onze ervaring en expertise als EASA-geaccrediteerde examinatoren. Als examinatoren voor EASA-skilltests en proficiency checks zijn we gemachtigd om de vaardigheden en competenties van piloten te beoordelen volgens de strikte normen van de European Union Aviation Safety Agency (EASA).

Wat is een EASA Skilltest en Proficiency Check?

Een EASA-skilltest is een praktische test die piloten moeten afleggen om hun bekwaamheid en competentie te demonstreren in overeenstemming met de EASA-voorschriften. Deze tests worden afgenomen voor verschillende soorten vliegbrevetten en certificeringen, zoals Private Pilot License (PPL), Commercial Pilot License (CPL), en Airline Transport Pilot License (ATPL). Een proficiency check is een periodieke test die ervaren piloten moeten afleggen om hun vaardigheden en kennis te behouden en te bevestigen.

Onze Rol als Examinatoren

Als EASA-geaccrediteerde examinatoren spelen wij een cruciale rol in het beoordelen van de vaardigheden van piloten tijdens skilltests en proficiency checks. Onze verantwoordelijkheden omvatten:

• Het nauwgezet volgen van de EASA-voorschriften en -procedures om een eerlijke en consistente beoordeling te garanderen.
  • Het opstellen en uitvoeren van skilltests en proficiency checks die voldoen aan de specifieke eisen van de relevante EASA-licentie of certificering.
  • Het beoordelen van de prestaties van de kandidaten tijdens de testvlucht, inclusief hun vliegvaardigheid, besluitvormingsvaardigheden en naleving van operationele procedures.
  • Het verstrekken van constructieve feedback aan kandidaten om hen te helpen hun vaardigheden verder te ontwikkelen, ongeacht het resultaat van de test.

Onze Unieke Dienstverlening

Dutch Flight School is de enige vliegschool in Nederland waar u een examinator kunt boeken voor uw EASA-skilltest of proficiency check. Met onze flexibele planningsopties en deskundige examinatoren bieden wij een unieke en betrouwbare service die voldoet aan uw behoeften en verwachtingen.

Onze Toewijding aan Kwaliteit en Professionaliteit

Bij Dutch Flight School streven we ernaar om elke skilltest en proficiency check met de hoogste normen van kwaliteit en professionaliteit uit te voeren. Ons ervaren team van examinatoren beschikt over uitgebreide kennis en ervaring in de luchtvaartindustrie, waardoor wij in staat zijn om een grondige en eerlijke beoordeling van elke kandidaat te garanderen.

Neem Contact Met Ons Op

Heeft u vragen over EASA skilltests, proficiency checks of wilt u een skilltest of proficiency check plannen? Neem dan gerust contact met ons op. Ons team staat klaar om u te helpen en uw vragen te beantwoorden.

info@dutchflightschool.nl