Bij Dutch Flight School begrijpen we dat de lucht geen grenzen kent en dat jouw passie voor vliegen dat ook niet zou moeten doen. Daarom bieden we een gestroomlijnd conversieprogramma aan waarmee u uw European Union Aviation Safety Agency (EASA) Private Pilot License (PPL) moeiteloos kunt omzetten naar een Federal Aviation Administration (FAA) PPL.

Ons programma is ontworpen om uw overgang naar het Amerikaanse luchtruim zo soepel en efficiënt mogelijk te maken, zonder gedoe en met volledige ondersteuning op elke stap van de reis.

Waarom Kiezen voor Dutch Flight School:

1. Ervaring die Telt: Bij Dutch Flight School hebben we een uitgebreide ervaring in het begeleiden van piloten bij de conversie van verschillende licenties. Met ons deskundige team kunt u erop vertrouwen dat u in goede handen bent.
  2. Gestroomlijnde Conversieprocedure: Ons conversieprogramma is ontworpen om eenvoudig en duidelijk te zijn. We begeleiden u door het hele proces, van het verkrijgen van het juiste medische certificaat tot het doorlopen van de benodigde evaluaties en documentatie.
  3. Behoud van Uw EASA Medische Keuring: Bij ons hoeft u zich geen zorgen te maken over het wijzigen van uw medische keuring. U kunt uw EASA medische keuring behouden terwijl u uw FAA licentie verkrijgt.
  4. Persoonlijke Begeleiding: Onze instructeurs bieden persoonlijke aandacht en begeleiding om ervoor te zorgen dat u klaar bent voor de uitdagingen van de conversie. Of u nu extra training nodig heeft of gewoon wat geruststelling zoekt, we staan altijd voor u klaar.
  5. Efficiënte Administratieve Ondersteuning: We weten dat administratie soms een hindernis kan zijn. Daarom bieden we uitgebreide ondersteuning bij het invullen en indienen van alle benodigde documenten, zodat u zich kunt concentreren op wat echt belangrijk is: vliegen.

Uw Vliegavontuur Begint Hier:

Met Dutch Flight School kunt u uw vliegavontuur naar nieuwe hoogten brengen. Of u nu droomt van het verkennen van de uitgestrekte Amerikaanse luchten of gewoon uw vliegcarrière naar een hoger niveau wilt tillen, wij staan voor u klaar om u te helpen bij elke stap van de reis.

Neem vandaag nog contact met ons op om meer te weten te komen over ons EASA naar FAA conversieprogramma en begin aan de volgende fase van uw vliegavontuur!