Welkom bij Dutch Flight School, waar we een uitgebreid scala aan FAA-opleidingen aanbieden, gecertificeerd door de Federal Aviation Administration (FAA) in de Verenigde Staten. Of u nu een beginnende piloot bent die droomt van het behalen van een Private Pilot License (PPL) of een ervaren piloot die zijn carrière naar een hoger niveau wil tillen met een Airline Transport Pilot License (ATPL), wij zijn er om u te begeleiden.

Onze FAA-gecertificeerde training omvat:

1. Private Pilot License (PPL): Een licentie die u in staat stelt om recreatief en non-commercieel te vliegen, met een uitgebreide training in zowel theoretische als praktische aspecten van de luchtvaart.
  2. Instrument Rating (IR): Een aanvullende certificering die u in staat stelt om vliegtuigen te besturen op basis van instrumenten alleen, zonder visueel zicht naar buiten.
  3. Commercial Pilot License (CPL): Voor piloten die van plan zijn om professioneel te vliegen, met geavanceerde training en certificeringen.
  4. Certified Flight Instructor (CFI) / Certified Flight Instructor – Instrument (CFII): Certificeringen waarmee u anderen kunt trainen en opleiden, inclusief instrumentvliegtraining.
  5. Airline Transport Pilot License (ATPL): Het hoogste niveau van pilotencertificering, vereist voor piloten die als kapitein willen werken voor commerciële luchtvaartmaatschappijen.

Daarnaast bieden wij ook FAA Biannual Flight Reviews en Instrument Proficiency Checks (IPC) aan om uw vaardigheden en certificeringen up-to-date te houden.

Bij Dutch Flight School streven we naar kwaliteit en professionaliteit. Onze ervaren instructeurs, met jarenlange ervaring in de luchtvaartindustrie, staan klaar om u te begeleiden op uw reis naar het behalen van uw FAA-certificering. Met een focus op persoonlijke aandacht en een uitgebreid curriculum, zorgen we ervoor dat u vol vertrouwen en goed voorbereid de lucht in gaat.

Neem vandaag nog contact met ons op om meer te weten te komen over onze FAA-opleidingen en hoe we u kunnen helpen uw vliegdoelen te bereiken.